Khamis, 10 Disember 2009

Pelancaran Perkasa di Sabah dan Sarawak

Pertubuhan Pribumi Perkasa (PERKASA) akan mengadakan Majlis Pelancaran cawangan Perkasa di Malaysia Timor.

Perkasa Sabah akan melancarakan cawangan mereka pada hari Sabtu November 12hb, 2009 di Le Meridien Hotel Kota Kinabalu dari pukul 8:00 malam.

Pelancaran Perkasa akan dirasmikan oleh Datuk Seri Salleh Said Keruak.

Menurut Pengerusi Penaja, Encik Musli Oli sini, satu seminar bertajuk "Rakyat Didahulukan Pencapaian di Utamakan. Sekadar Retorik?" akan diadakan di tempat yang sama pada jam 8 pagi sempena pelancaran tersebut.

Pelancaran Perkasa Sarawak akan diadakan esok harinya pada Ahad 3 petang bertempat di Kelab Golf Sarawak di Petrajaya, Kucing.

Bagi sesiapa yang berminat, kedatangan anda amat dialu-alukan.

3 ulasan:

hasellusiby berkata...

salam ziarah, jika mahu mengetahui rahsia nusantara, islam dan kebangkitan akhir zaman sila mengunjungi www.nusanaga.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

If there was an award for “Sell-Out Journalist of the Year” it would go hands down to The Sun’s Ng Kee Seng.
Ng Kee Seng is now the new Executive Editor of The Star after his recent blatantly once-sided articles and news stories in favour of Ong Tee Keat and in complete ignorance of all other points of view.
Leslie Lau of the MalaysianInsider was spot on when he referred to Ng as an "undistinguished veteran journalist".

Antu Seruan Nusantara berkata...

Saudara-saudara ku!

Marilah kita jadikan Ma'al Hijrah ini sebagai bibit bibit penyatuan semula orang orang Melayu.

Saudara-saudara kita yang tidak berparti, atau berparti bebas, yang dalam UMNO, yang dalam PAS dan yang dalam PKR.. di mana jua.. marilah kita bersama-sama membimbing saudara-saudara Melayu yang terkeliru sehingga telah menjadi ahli DAP, saudara-saudara kita yang telah termakan pujuk rayu tipu helah Malaysian Malaysia, yang berselindung di sebalik meritokrasi dan berbagai helah itu..

Ingatlah, secara politiknya kita hanya ada UMNO dan PAS yang tidak bertegur sapa..

Secara politiknya puak-puak pelampau mereka sudah diam-diam bekerjasama. Mereka ada DAP, Gerakan, MCA, Gabungan 7 persatuan yang amat kiasu..

BANGKITLAH MELAYU.. bersama-sama keturunan cina, india dan lain-lain yang cintakan negara ini.. Bangkitlah.. kita lenyapkan golongan ultra kiasu yang sedang merancang untuk menerajui negara ini..